dimecres, 21 de setembre del 2011

van johnson mgm's golden boy


Quan faig el exercici periòdic de llegir un llibre en anglès quasi sempre trio que l’escrit tracti d’un tema que em sigui familiar, per tenir més coneixement del lèxic emprat en la llengua estrangera, en aquest cas no podia triar millor, Hollywood i Broadway, cinema i teatre els dos oficis del famós actor i dels quals jo crec que en tinc uns quants coneixements. Encara ara a la més madures de les estacions de la vida em fascinen les lluminàries dels noms de les estrelles, les seves coses i els seus tics, soc un fan perpètuament adolescent que es distreu col·leccionant cromos virtuals dels seus ídols al seu cap amb fam infinita d’aquest tipus de material. Es per tot això que aquest llibre ha acomplert les expectatives, el actor rosset i amb cara de pa de pessic, que tota la vida va estar amagant el que realment era i li agradava, és va rodejar de la gent que més m’atrau, ara i sempre, les estrelles i els actors, ja veus un etern adolescent.

LLIBRE
VAN JOHNSON MGM'S GOLDEN BOY
2001
7 /10
Ronald L. Davis