dijous, 15 de març del 2012

voyager




Esta molt be que el TNC es gasti els diners en produir obres d’autors joves per donar-los a conèixer al públic de forma més general. Ara be, a mi aquesta obra m’avorrit moltíssim perquè el tema no m’interessa gens, penso que veure-la en un teatre de tipus alternatiu ha de ser un espant, també he trobat que els actors en moltes escenes , no totes, no estan gens convençuts del terreny que trepitgen. La pregunta del milió. Calia fer aquesta obra amb aquest tema? Aporta res de nou a la nostra conflictiva societat, potser sí, potser no tenia jo el dia adequat, però la mitja entrada que hi havia avui a aplaudit amb educació més que amb entusiasme. Anar al TNC només compensa si la obra que veus és molt bona, sinó anar allà és un pal.

TEATRE
VOYAGER
2011
5/10
TNC - Marc Angelet - Vert, Genis, Monclus, Poch






2 comentaris:

Miquel Àngel ha dit...

El teatre ja ho te. No saps si encertaras o no. No sempre ens surt com esperàvem.

Anònim ha dit...

Com ja saps a nosaltres no ens va agradar gens...i encara que el tema no m'interessa gaire no crec que la raó sigui aquesta. La direcció del espectacle sota el meu punt de vista infumable.

Amb ganes de que acabes aviat. Un pal. Poques vegades m'ha passat això en un teatre.