dijous, 18 d’octubre del 2012

to rome with love

Si alguna vegada m’haguessin dit que en una pel•lícula de Penélope Cruz el que mes m’agradaria seria la seva participació els hi hagués dit que estaven ben sonats. Doncs si jo pensava que el Mr. Allen ja no podia baixar més avall desprès de la merda feta a Barcelona, m’equivocava, aquesta es encara molt pitjor i molt més llarga, es fa interminable, es vomitiva i que digui que Allen es un geni li recomano que vegi aquesta cosa amb molta atenció. Estava demanant als deus que tornes a sortir la graciosa Penélope fent un irònic putot de reminiscències Loren dels seu bon moment, no es la primera vegada ja ho ha fet en altres films. Però aquí esta prou graciosa i fresca per enyorar-la que surti de nou. La resta molt i molt dolenta sobre tot el que fan la legió de joves que ha contractat Mr. Allen per rodar aquest bunyol. TO ROME WITH LOVE - 2012 - 3/10 - http://www.imdb.com/title/tt1859650/

2 comentaris:

Javier ha dit...

I ara, el meu marit la vol veure, i davant aquesta crítica només em resta carregar-me de paciència o esperar que hagis exagerat.

julianen ha dit...

jo tinc un amic que diu que de tot el que dic s'ha de descomptar el vuitanta per cent