dijous, 8 de novembre del 2012

the lion in winter

Un film que per la llarga durada em resistia a veure’l sobre tot perquè ja havia vist el mateix tema en èpoques remotes el primer film, el de la Hepburn i la obra de teatre per la Asquerino i per l’altra banda ho tenia com una operació de obligada visió per l’adoració que tinc per la Close (la trinitat la formen ella mateixa amb la Sarandon i la Meryl, ni pare ni fill ni colometa). El director Konchalovskiy ha fet una obra molt interessant en la planificació i amb la cuidada interpretació de la parella protagonista en una mena de Virginia Woolf medieval però amb totes les connotacions modernes per fer-se entendre en el segle XX com una comèdia de costums plena de metàfores i acudits. L’autor Goldman deuria guanyar tants diners amb aquesta peça que nomes en va fer 5 més en la resta de la seva vida una de les altres el book del Follies de Sondheim, tot molt teatral i molt gai. THE LION IN WINTER - 2003 - 8/10 - http://www.imdb.com/title/tt0319754/

2 comentaris:

Javier ha dit...

No se, jo es que encara estic enganxat a la que va interpretar la Hepburn.

julianen ha dit...

M’explicaré tan be com podré per no ferir la meva admiració a la Herpburn però la injusticia comesa amb Barbra Streissand el 1968 quan la Hemburn li va robar la meitat del Oscar que merexia tot sencer la jove revelació per el seu impagable Funny Girl, encara ara People em gela la sang , fa que The lion in Winter del 68 em cau gros i el fet que s’hagi refet per un altra gran actriu em dona la possibilitat de fer les paus amb un text summament interessant