dijous, 24 de gener del 2013

life of pi

És la primera pel•lícula que em decepciona del director Ang Lee. Tan aviat comença el film i veus la cara pansida de drama que fot el protagonista Pi quan es gran ja veus que la cosa no funcionarà i sobre tot quan l’aspecte de bleda solejada del periodista que l’escolta esta en primer pla de la pantalla ja veus que l’almívar ensucrat anirà a dojo en la peli. Per altra banda hi ha moments que sembla que el director s’hagi proposat fer un docu. de les imatges precioses mai vistes al National Geographic, això si en alguns moments, molts, et cauen els collons a terra de la sublim bellesa de les imatges mostrades i t'agafen ganes d’anar-te a viure, per sempre més, a la India que es mostra a la primera mitja hora del film. Si el fer aquesta obra era una assignatura pendent pel director, bé està. Però per favor Mr. Lee torni als seus orígens agredolços de sempre, com és la vida que ens ha explicat meravellosament tantes vegades.
LIFE OF PI - 2012 - 6/10 - http://www.imdb.com/title/tt0454876/?ref_=fn_al_tt_1

2 comentaris:

Javier ha dit...

Aquesta vegada estic content de llegir la teva crítica, estic una mica fart de tanta lloança.

julianen ha dit...

T'asseguro Javier, que m'he quedat curt perque li tinc una gran estima el director que és casi de la familia, ja saps que con la Bette, puc ser molt més sarcàstic i mordaç -