dimecres, 6 de març del 2013

cirque du soleil: worlds away



Quan vaig llegir que James (Titànic) Cameron era el productor d’aquest film vaig vèncer la meva al·lèrgia a veure cap dels espectacles d’aquesta companyia, reconeguda i afamada arreu del món però que a mi no m’agrada gens ni mica.
Aquí en aquest producte també hi ha la part aquàtica del circ, que crec que mai ha vingut a Barcelona, aquí tot es de cossos secs encara que també voladors, la marca de fabrica dels ‘Soleils’.
Si he de dir que hi ha que no m’agrada, us diré que tot, per començar uns maquillatges que no suporto, un vestuari recarregat de abaloris i colors però això sí, sempre molt púdic, unes musiques que son de sala de visita de centre dental de classe alta o també tribals i ètniques de la més carrinclona composició, l’estètica, sobre actuada, d’alt cost i de gust dubtós, sempre hi posen un missatge paternalista, carca i escola mormònica republicana.
Mai els hi he vist un espectacle en directe, mai els hi he donat un dolar a guanyar, però si parlo així és perquè m’he vist uns quants vídeos d’aquesta gent i sempre els hi dono una ultima oportunitat per veure si alguna vegada fan un espectacle més a la francesa en la part de cabaret que hi entaforen en cada producció, cabaret més Belle Epoque i menys Viva las Vegas.








CIRQUE DU SOLEIL: WORLDS AWAY - 2012 - 5/10 - http://www.imdb.com/title/tt1792647/