dijous, 17 d’octubre del 2013

man of steel

Tres motius per veure aquesta nova pel•lícula de Superman: 1 És el heroi de còmic que més m’agrada des de que de petit em compraven els cars ‘tebeos’ de Superman a tot color, 2 perquè tenia molt interès en veure com és el nou vestit que li han encolomat al meu ídol i 3 perquè trobo una preciositat aquest nou noi que es diu Henry Cavill. Consideracions: el Reeve no em va agradar mai de rostre, aleshores mai vaig entrar en el seu rol, aquest Cavill el trobo maquíssim de cara i de cos i a sobre te una manera de moure’s com si fes ballet que li queda molt inusual. El nou uniforme es perfecte ja que han rebaixat els color estridents del original, i ara el vermell es granatós i el blau elèctric es un gris plom tirant a blau, també s’agraeix que les calcetes vermelles les hagin enviat a un altra galàxia. Si el film tinguis una hora menys seria perfecte, la repetició d’efectes especials es fa asfixiant. Un súper cast de luxe per envoltar a la nina dels meus ulls, el dolç Henry. DVD - MAN OF STEEL - 2013 - 8/10 - http://www.imdb.com/title/tt0770828/?ref_=fn_al_tt_1