dijous, 11 de setembre del 2014

desnudos

Desprès de veure un horror de documental ficció amb pretensions, que la televisió del meu país em va oferir com a cosa de obligat compliment el veure-la i aplaudir-la, no vaig tenir mes remei, que posar una obra que ja de entrada estigues classificada com autentica escòria artística. Estic parlant d’aquest culebrot de reaccions impensables i inversemblats, amb interpretacions forçades i un llenguatge per sucar-hi pa. ‘Los hijos de la gran chingada’ quan volen fan unes obres esperpèntiques però que tenen un atractiu terapèutic per guarir d’ensopiments nacionalistes de cap valor artístic. Jo ja m’entenc. Una colla de joves que no tenen cap pudor de mostrar les seves nueses així com actuar com si estiguessin rodant una pel•lícula de la Sarita de la seva etapa asteca en aquells llunyans anys 50s, no es de estranyar que aquesta infumable pel•lícula esta produïda per Rene Cardona fill. Això ja ho diu tot.
DVD - DESNUDOS - 2004 - 3/10 - http://www.imdb.com/title/tt0415748/