dijous, 28 de maig del 2015

entremeses de miguel de cervantes

Del ‘Siglo de Oro’ espanyol hi ha dos coses que m’agraden i molt i altres dues que no m’agraden gens. Avui ha tocat una de les que no m’agraden com és la literatura d’aquell moment, l’altre que encara m’agrada menys és la musica del segle XVI i per altre banda les dues que m’agraden son la arquitectura i per sobre de totes les coses la pintura espanyola d’aquell període. Així doncs era ben difícil que podes gaudir d’un espectacle on les paraules em sonen velles, ridícules i carrinclones. El director Gómez, un home savi del teatre fa una filigrana ajudat per uns actors complerts i disciplinats. La funció se salva per la gran quantitat de petits detalls que distreuen l’atenció del públic per mes de dues hores de espectacle, sinó fos així es faria insuportable i tediós.
TEATRE - ENTREMESES DE MIGUEL DE CERVANTES - 2015 - 6/10 - Teatro de La Abadia - José Luis Gómez