dimecres, 29 de juliol del 2015

serrat 50 anys de cançons

Impecable mostra dedicada al mite musical més gran de tots els temps a Catalunya, em perdo de Llach, Raimon, Caballé i Casals. La meva opinió que segurament no compte, per el gran èxit aconseguit pel artista fins avui dia, és que com el Serrat jove i en llengua catalana no te símil possible amb el Serrat dels últims 35 anys, de musiques jazzisticament amanerades i amb un tremolor en la veu que se’m fa desagradable. De totes formes pel molt que em va donar quan érem joves tots dos, anàrem al mateix col•legi i ens veiem despullats a les dutxes del Natació Barcelona, el tinc en un lloc d’or al centre del meu cor. Si tingues que triar la millor cançó catalana de tots els temps per suposat que ‘La tieta’ s’emportava el numero 1. Serrat és que em va fer entrar en el català culte, tendre i harmoniós tan allunyat del que es parlava a casa corromput per culpa de tants d’anys de miserable repressió. EXPO - SERRAT 50 ANYS DE CANÇONS - 2015 - 9/10 - Arts Santa Mònica