dilluns, 7 de novembre del 2016

orfeo ed euridice





Bejun Mehta es un contratenor que m’agrada per triple raons, m’agrada la seva manera de cantat, m’agrada ell i m’agrada la seva insòlita biografia, si algú no la coneix li recomano que la busqui, ja de ben petit admirat pel gran Bernstein.

Aquí el podem veure en una versió cinematogràfica, què poc m’agraden aquests experiments, de la preciosa opera barroca de Christoph Willibald Gluck.

S’ha rodat en un teatre barroc Txèquia amb decorats, abillament de l’orquestra i manera de fer com es podia veure en l’època que la opera fou estrenada.

S’han utilitzat els soterranis del teatre per fer la baixada d’Orfeu als inferns i algunes altres cambres del teatre per vestir altres escenes.

Tant de bo la funció s’hagués filmat en directe, però hi ha el que hi ha i com aquest xicot sempre que puc el segueixo vaig aprofitar la emissió que va fer el dissabte nit la magnifica 3SAT de parla germànica.

TV - ORFEO ED EURIDICE - 2014 - 6/10 - http://www.operatoday.com/content/2014/08/gluck_orfeo_ed_.php