dimarts, 8 de juliol del 2014

bad boy street

El meu amic F.B. amb va recomanar l’altre dia les pel•lícules del director Todd Verow. És una mena de cinema eròtic diferent i a la vegada beu de les fons del cinema de tota la vida. He començat per aquesta pel•lícula per pura casualitat ja que és la primera que m’ha arribat a les mans, per dir-ho eufemísticament. Te un concepte de l’imatge, aquest director, sorprenent i en el meu cas en molta estima, ja que cuida el pla i l’enquadra’t de cada fotograma. A vegades em semblava que estava veient un Antonioni posat al dia en qüestió de ensenyar nueses variades. Els diàlegs també tenen la seva conya i es veuen molt treballats. Però el que més m’ha interessat d’aquest infatigable director (a vegades tres films per any) és el que ell fa la direcció, la producció, el guió, la edició i es deixa ajudar en certs diàlegs per els actors de la pel•lícula. Un treballador incansable i que ens dona uns resultats sorprenents malgrat la suposada precarietat de mitjans econòmics que segur que tenen les seves pel•lícules. Una troballa d’agrair al meu amic de sempre.
DVD - BAD BOY STREET - 2012 - 7/10 - http://www.imdb.com/title/tt2240764/?ref_=fn_al_tt_1