dilluns, 16 de febrer del 2015

into the woods

Que em perdonin els adoradors incondicionals de Stephen Sondheim però Into the Woods, la trobo una tabarra inclassificable. No m’ha agradat mai, i això que cada vegada que la posen caic de quatre potes i la veig. La versió Broadway amb la Peters, la llufa catalana de Dagoll Dagom i ara aquest cromo de Disney, ja són tres i espero de tot cor que sigui l’ultima. De entrada el argument no m’interessa gens ni mica però m’ho saltaria si la musica fos agradable a les meves orelles. No puc entendre que el compositor de una dotzena de musicals que els trobo extraordinaris de qualitat i dels quals ni han quatre que son imprescindibles a la meva vida musical, hagi fet una musica en aquest musical en el qual no hi entro per cap de les portes que queden obertes al meu enteniment. El cast del film es infecte, la Meryl se m’indigesta cada dia una mica més. Ha estat un fracàs econòmic i jo ho celebro infinitament, un film Disney que no agrada ni als nens ni als seus pares. Com esta manat.
DVD - INTO THE WOODS - 2014 - 4/10 - http://www.imdb.com/title/tt2180411/