dimarts, 25 de setembre del 2012

amanece que no es poco

No havia vist aquesta joia del cinema espanyol, i la veritat es que no havia tampoc llegit res al respecte. El altre dia per casualitat vaig veure un tros de la pel•lícula per la televisió, ja estava començada però tot el que escoltava no podia creure que ho estava escoltant i veient. Tot seguit vaig entrar al Google i em vaig topar amb la sorpresa que és un film que es mític, de culte i cada vegada ho és més, hi ha gent que memoritzen els diàlegs surrealistes de escenes senceres, es la millor pel•lícula de l’absurd feta mai a Espanya, un Ionesco d’Albacete, com un Berlanga en els seus millors moments. Molts dels que surten en el extens i ric cast del film són primeres figures del cinema d’aquells moments. Una perla rescatada del mar del oblit, del meu oblit s’entén i de la meva ignorància al respecte. AMANECE, QUE NO ES POCO 1988 9/10 http://www.imdb.com/title/tt0094641/