dimarts, 19 de març del 2019

out in the dark






Després de veure la sèrie Shtisel i quedar enamorat del personatge principal que interpreta Michael Aloni veig cercar a la xarxa altres films interpretats per aquest actor, vaig trobar que en el 2012 havia interpretat un film hebreu de caire gai amb el nom de ‘Out in the dark’, tot content em vaig posar a veure-la i las pocs minuts vaig apreciar que totes les imatges m’eren familiars i que coneixia el tema perfectament, pro no tenia cap registre d’haver-la vist.

Desprès de buscar i buscar per el blog vaig veure que sí que la tenia registrada com vista i ben qualificada, el que passa és que la havia posat amb el seu nom original hebreu ‘Alata’, de totes formes ha estat un gust el tornar-la a veure per el seu contingut tan actual i reivindicador de llibertats d’estimar al marge de religions i politiques.


DVD - OUT IN THE DARK - 2012 - 8/10 - https://www.imdb.com/title/tt2318625/