dissabte, 25 de febrer del 2017

ariadne auf naxos







Poder retrobar a l’Ariadna gracies a aquest Achimdanke moscovita sempre és un plaer ja que és una de les meves operes de Strauss que més m’agraden i que més he escoltat, en aquest cas em feia una mica de por, pel cas de ser en versió concert, però el fet de ser interpretada aquesta joia amb un equip rus, tenia el seu morbos interès. 

No és la primera vegada que em passa que el paper de compositor acabada la funció és el que més m’agrada’t i aquí, gracies a aquest preciosa veu de la jove soprano novaiorquesa Cecelia Hall, n’ha estat una d’elles. 

Boníssima orquestra i no menys preable el seu director Jurowski però el més sorprenent de la nit es la quantitat de precioses veus noves que he escoltat d’un equip de joves russos , macos, polits i ben pentinats, l’opera russa te un gran futur al seu davant.

DVD - ARIADNE AUF NAXOS - 2017 - 8 /10 - Txaikovski Concert Hall - Vladimir Jurowski - Orchestra Evgeny Svetlanov