
El triomfador de la nit és únicament Davide Livermore el director d'escena per haver escollit un disseny d'escenaris tan adequat com espectacular, el vestuari ja és més discutible i la realització televisiva correcte i prou amb uns plans picats en zenital del tot insofribles.
La part musical més que correcte però res per deixar constància en la memòria per un futur a recordar, Meli veu escardada, Netrebko cada dia m'agrada menys, Salsi massa jove per aquest rol i no prou pèrfid.
Els dos llargs entreactes van estar rodats en el foyer del teatre i amb entrevistes a gent entesa i darrere dels entrevistats tota la gent VIP de Milano que volien xuclar càmera i sortir per la televisió, el més divertit de la nit.









TV - TOSCA - 2019 - 8/10 - Scala - Riccardo Chailly, Davide Livermore - Anna Netrebko, Francesco Meli, Luca Salsi
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada