dijous, 12 de desembre del 2019

my fair lady



Una producció antiga i d'allò que ara en diuen casposa i en canvi a mi m'ha donat molt gust el fet de veure-la perquè aquest musical, que és un dels més importants de l'història del gènere, mai l'he vist representat en teatre, només la meravellosa pel•lícula de George Cuckor com a referent i la versió sonora de Julie Andrews i companyia.

 Però el que m'ha omplert el cos de tendresa en veure aquesta funció és veure la professionalitat dels actors anglesos, tots ells figures de segona fila i ja no tan joves, però amb moltes ganes de fer la feina ben feta i agradar al màxim a una audiència estranya i llunyana.

 La funció es feia al Teatro Massimo de Palerm, on jo fa 40 anys vaig veure la Lucia del Zeffirelli per la Scotto i el Kraus, un bell record, aquí en coproducció amb el Teatro san Carlo de Napols, els cantants eren fluixos, els decorats de paper, la manera de produir-se sobre l'escenari com dels anys 50s al vell Liceu i així i tot vaig adorar aquesta insòlita funció a l'estimada Sicília.

 Achimdanke


 


 VIDEO - MY FAIR LADY - 2019 - 7/10 - Teatro Massimo Palermo - Wayne Marshall, Paul Curran - Robert Hansa, nancy Sullivan, John Conroy, Martyn Ellis