dijous, 18 de juny del 2020

l'acrobate



 Un clàssic i una nova manera a seguir per a totes les pel•lícules de temàtica gai 

per IMDB-pinkas-2              13.05.2020

 Vaig tenir l'oportunitat de veure aquesta notable nova pel•lícula canadenca i em va deixar desitjar més. La intensitat i la tensió sexual em van deixar totalment entre els dos principals cables.
Unes cuidades, fins i tot de vegades sotmeses actuacions, van crear un ambient carregat sensualment i vaig ser capturat a l'instant.

 Sense regalar-ne massa, diria que finalment hem arribat a l'època de l'honestedat i la veritat a la filmografia gai.
De vegades, no creia que realment veia aquest nivell d'intimitat des dels primers llocs. Va ser una experiència completament nova per a mi.

No va ser un tema barat ni descarat. Per contra, vaig sentir els personatges com si estigués a la sala amb ells. El fet de poder endinsar-se en escena als seus espectadors requereix molt de talent del director i dels actors. És un assoliment únic.
En poques paraules, les vaig creure.

 Espero que puguem veure més coses de Yury Paulau –un nou descobriment d'aquest llargmetratge– i Sébastien Ricard - que és un actor experimentat amb molts títols que m'atreveixo a trobar ara. Rodrigue Jean, el director, va fer una pel•lícula valenta, honesta i li aplaudeixo.
No cal dir que buscaré el seu treball anterior i esperem el futur.
 Aneu a veure aquesta pel•lícula. No us decebrà.

 

 VIDEO - L'ACROBATE - 2019 - 9/10 - https://www.imdb.com/title/tt9664206/