dimarts, 21 de juliol del 2020

normal people, season 1



Potent

By IMDB-fshardlow        29.04.2020

*Vaig veure aquesta sèrie en dos dies, em va atraure completament i em va fascinar. No sé què més una persona podria desitjar d'una història d'amor, realment ho té tot. Tampoc és una història fàcil i senzilla, hi ha parts realment força difícils de veure i una mica de curiositat, que molts espectacles / pel•lícules de naturalesa similar aconsegueixen capturar, segons la meva opinió.

 El rendiment de Connell de Paul Mescal va ser realment notable. Empatiava molt amb el seu personatge i manava tan bé les intenses característiques del seu paper, alhora que és molt amable i càlid. De la mateixa manera, Daisy Edgar-Jones va copsar la naturalesa sense embuts de Marianne, sense retruc, alhora que retratava un personatge a qui em va preocupar molt. Només volia que estigués bé tan malament. 

La sèrie a la superfície és poc remarcable pel que fa a història; és bastant una "història d'amor" estàndard. Tanmateix, alguna cosa sobre la química entre Mescal i Edgar-Jones, al costat de la bellíssima cinematografia i la música realment la defineixen com una cosa per experimentar i aprofundir. És tan immersiu.

 Tinc divuit anys i no he experimentat mai una relació i un amor com Connell i Marianne, potser no, perquè sembla un autèntic moment, però és una cosa que crec que m'agradaria a la meva vida, encara que arribi. Amb el costat menys bonic. Sembla el més pur que pot experimentar una persona.

 Per fi, un gran espectacle.




 VIDEO - NORMAL PEOPLE Season 1 - 2020 - 10/10 - https://www.imdb.com/title/tt9059760/