divendres, 9 de novembre del 2018

la societat literària i de pastis de pela de patata de guernsey





Gràcies a haver vist la setmana passada la pel·lícula amb aquest mateix títol vaig tenir ganes de saber-ne  més d’aquells entranyables personatges.

Avui i gracies als e-books aconseguir un llibre es cosa fàcil i solucionada en breu minuts.

Quan vaig començar el llibre em va sorprendre que tot eren cartes entre alguns dels personatges principals, quan portava un quart de llibre ja vaig comprendre que tota la novel·la seria estructurada en forma epistolar, gènere del qual només n’havia llegit una en tota la meva vida.

Una meravella de narració del que va ser la ocupació nazi a les illes del canal i les seves conseqüències posteriors.

LLIBRE - LA SOCIETAT LITERÀRIA I DE PASTIS DE PELA DE PATATA DE GUERNSEY - 2011 - 9 /10 - Mary Ann Shaffer, Annie Barrows