dissabte, 31 de març del 2012

weekend



La critica anglesa va proclamar que aquesta era la millor pel•lícula de tema gai desprès de ‘Breakback mountain’ i no es van equivocar, una pel•lícula summament senzilla en quant a realització pràcticament és un diàleg amb molts primers plans, poca acció, poca musica i molts silencis. Una preciosa i realista visió de la nostra societat (gai) actual, amb les nostres mancances, les nostres il•lusions, els nostres egoismes i les nostres pors. Una interpretació magistral per part de dos nois quasi desconeguts, un director Andrew Haigh a tenir en compte, valent per l’agosarat que és en mostrar coses mai mostrades en aquest tipus de films. Absolutament a no perdre-la.

WEEKEND
2011
9/10
http://www.imdb.com/title/tt1714210/






3 comentaris:

Miquel Àngel ha dit...

No la coneixia ni sabia res de la seva existència. Saps si està subtitulada ? La cercaré a veure si la puc trobar. Gràcies per la recomanació.

julianen ha dit...

jo vaig saber d'aquesta preciosa pel.licula per la revista tetou francesa que estic suscrit gratuitament en un post diari a internet i la he estat perseguint fins ara que ja està penjada a la mula pero encara no està subtitulada en esp. quan ho estigui la vull tornar a veure pr no perdre'm ni una coma, del molt que em va agradar

julianen ha dit...

ahir la vaig tornar a veure ara amb versio ja subtitulada al espanyol, li he pujat un punt la nota de qualificació, els dialegs són magistrals amb tots els girs idiomatics de la nostra comunitat