dilluns, 18 de gener del 2016

l'orgia





Gracies a una emissió d’aquesta tan especial pel·lícula que va fer ahir la BTV vaig poder recuperar una pel·lícula que no vaig veure en el seu moment i que el poder veure-la ara m’ha donat una gran satisfacció per moltes raons.

Veure tan joves a la Vicky Peña, a l’Assunta Serna, a la Silvia Munt o a la Carme Elias és un cop de puny a l’estomac.

Bellmunt va fer un film experimental, pèssimament dirigit, especialment la part d’actors, es nota que els hi va dir mentre rodava que fessin alguna cosa improvisada, i així surt en moltes de les seqüències.

Però la pel·lícula te un frescor vital indiscutible, on les ganes de trancar amb un passat odiós es denota ostensiblement.

Algunes escenes són d’antologia com la que en un dels dinars d’aquell cap de setmana orgiàstic, tota la colla canta l’himne del Congres Eucarístic i altres salmodies similars.







TV - L'ORGIA - 1978 - 6/10 - http://www.imdb.com/title/tt0076505/

1 comentari:

Enric Archivell ha dit...

Va ser brutal en el seu moment. Jo vaig flipar (vaig entrar al cinema sense tenir l'edat). estic d'acord en que no és molt bona però va ser un alè d'aire fresc.