El cinema de Polònia, encara que molt desconegut a
casa nostra, sempre ha estat d’una qualitat fílmica impecable, aquí el director
Tomasz Wasilewski, ens explica un historia de acceptacions identitàries ja molt
coneguda i repetida.
El que fa que aquesta pel·lícula sigui excepcional és per
la manera freda i pausada de recontar la historia, ja coneguda i per la seva
qualitat d’imatges , elegants i originals gracies a una fotografia i una càmera
impecable, que sense ajuda de la musica i tan sols amb els sorolls ambientals
et donen una perfecta dimensió del problema que aborda.
Gosadia en les imatges i perfecta interpretació fan d’aquesta
obra una rara avis dins el concepte genèric del cinema gai.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3HLSCq41mEt27DNyMN00J4b7qCt_95k7tPD7-vG2zEAuJhDESqVXm9bV3E_q-VthJkYr_7J-QqRrNQc5H8bU8esX9siCg0BXVmPk6VpaltV2OfOZF00UNa7B9MLhMlZuU9qLrS-iu3mCz/s400/1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgkvu9b-8wm4dgxdkLL0uo4M4F0Aju4_gUQh0mIc2vbKttTn_AzsDCPVhKPdmP9cn8_Lu-4t5nT3XThjhQmH2CED5qRyc9nIts29n-7eUvlHtVwuq2-FoFWsbh0P8XOtD7pkCECAA2XuCFV/s400/2.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEioZnx4-AqYLaGOASy5ngXX2WLb1lyJ1aRHRS1IBXpX-N5RJ4egC_QYULU8-EBLxykzG2c-Z3-ZKmJnQ_nqji0wKy1rPbLIHpNQ5SfSXwwCRUDehHTgJQ7TGxFmrHySne9_jpvw5K2IuWjf/s400/3.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjD__Jm1Qpnjr-HezWiF97SKKXy7jNPaXK1q7CKsjfmVmXTBFcHxbfd2kNojLMSsLIvOVoAxwYuuzpSTBqwjHtagQh9FiQCj3ku7aVVQLhs3uLygJizM1xY_awGwzMFLJwlc9R4vIHwZfiW/s400/4.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhMMB2Hp_qLWd_mCTvgnR1qIRhvYctKkGQrylSTH5Zuugo9qApfGi1arttbLZkbAc_HHiKMl0i7f9ozz6B1LwpXMvFqusEkB1F8dwVAPR0qxVG8yVHb7F55qOVK5JaJKJoh5NFX__1iPZpW/s400/5.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhCpQfbZy3_LYDXHIF7lDS53BeO2r29w-wodG53fqujyTFrb-k1v8kNcquFKpe6_zLCPr_6gMImB8FJjEwzPhw0EbV-ZeRqjmesU9LjXH3oo2HofBbyQ-SphvBxwlIQPDVgoLadANTagVMf/s400/6.jpg)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada