dimarts, 19 de maig del 2020

hunters, season 1



 Va començar fort, va acabar de promig

 per IMDB-Hallelujah289             28/02/2020

 *Els primers episodis de la sèrie d'Amazon Prime Original "Hunters" em van despertar. Vaig apreciar la combinació de sobresortint i sobresurt sobrietat de les terribles gestions de l'Holocaust (tot i que el director es va esforçar per crear esdeveniments de l'Holocaust fictici en lloc d'històrics reals) i el tipus d'elements funky dels més importants dels 70 anys d'Amèrica. Vaig pensar que la barreja no es veia mai abans, tot i que el seu gust s'assemblava molt a les pel•lícules de Tarantino. Vaig veure "Inglorious Bastards" vibrant diverses vegades.

 *Si bé el gaudi d'aquests elements va persistir al llarg de diversos episodis, les personalitats de diversos actors (per què Jonah maleeix tant? Quin és el tracte de Joe? Què fa, fins i tot, Roxy) va començar a desgastar-me, i molt. De les insercions d'aspecte comercial no m'han servit per a res. Vaig qüestionar el seu humor, així com el seu contingut i el seu lliurament. Durant algun temps vaig sentir que ja no podia deixar-me darrere dels personatges principals ni de la seva missió. No hi va haver gaire intent de matisació per al bàndol alemany i no devia estar bé que les morts passessin com ho van fer, ni pels personatges ni per a nosaltres com a espectadors. Tant de bo hi hagués més diàleg al respecte.

 *Malauradament, els "caçadors" se sentien com un trasplantament de valors de 2020 i actituds liberals amb personatges vestits dels anys 70 A causa d'això, moltes dinàmiques de personatges van perdre tensió dramàtica i es van resoldre amb facilitat. En realitat gran part de la sèrie es va resoldre amb massa facilitat. Jonah resol els puzles sense cap esforç exactament en el moment adequat. Els girs passen just quan necessiten la temporada. La gent es manté viva que probablement no hauria de ser. Moltes parcel•les plegades com cases de cartes.

 *Al llarg de tot això, però, Al Pacino era estel•lar. Va aportar una credibilitat al seu personatge i va estabilitzar la majoria dels altres. M'agradaria que hi hagués un antagonista més fort per jugar-hi. L'assassí dels nazis anomenat Travis era un personatge interessant. També sentia que no tingués un rival adequat. M'agradaria que ho fes. Espectacle decent. Bones visuals. Bona banda sonora. Morals qüestionables, to inconsistent, massa tòpic. Molt original, a vegades meravellosament dinàmic, però massa aplanat per ser fantàstic. Uns materials tan excel•lents i molts molt bons intents d'utilitzar-los, però no estan tan ben polititzats temàticament com vull ser.


 


 VIDEO - HUNTERS, Season 1 - 2020 - 7/10 - https://www.imdb.com/title/tt7456722/