dilluns, 4 de maig del 2020

sanditon, season 1



 Tant de bo una segona temporada !

 by IMDB-tinyfeet69             16/10/2019

 *Amb les xarxes socials tal com és, no podeu evitar que ús entredigueu en tota la controvèrsia que hi ha sobre aquest programa. Així que vaig donar una ullada a alguns clips de YouTube i a altres coses que es van succeint a Twitter i Instagram, etc., i vaig donar un aspecte general del qual es tracta de l'espectacle. Tot el que puc dir és que em van enganxar, des del primer clip.

 *Qui tingués la brillant idea de llançar a Theo James com a Sidney Parker, alt i fosc, misteriosament creixent, hauria de ser aplaudit. És absolutament brillant en aquest paper. L'he vist en altres coses, però crec que això ha demostrat el bo que és realment d'un actor. Per descomptat, és maca (qualsevol dona de sang vermella ho pot veure), però això ni tan sols va importar-me, perquè va donar vida a Sidney Parker per a mi.

 *Em va enamorar d'ell igual que Charlotte i em va irritar i molestar igual que Charlotte. És només un actor sorprenent i es va adaptar a aquest paper per a un jugador. El personatge de Charlotte (interpretat per Rose Williams) em va trigar una estona a escalfar-me, però la vaig trobar madurant amb cada episodi i em va agradar el seu caragol i el carisma, però també em va agradar el seu costat més suau i vulnerable que va sortir lentament quan va començar a adonar-se'n veritables sentiments per a Sidney. Rose també és un actor molt talentós. Ella és exactament com m'imaginaria a Charlotte. 

*Així doncs, a totes les persones que diuen l'horrible que és i que Jane Austen estaria convertint-se en la seva tomba, etc., dic, ¡TANT que! Tinc la sospita que realment no està preocupada per això. Aprofiteu-vos, preneu una copa de vi, assageu-vos i gaudiu d'aquesta meravellosa història romàntica. Ho vaig fer! i que vingui la segona temporada!!!

 


 VIDEO - SANDITON Season 1 - 2019 - 8/10 - https://www.imdb.com/title/tt8685324/