dissabte, 28 de març del 2020

little america, season 1



 Històries increïbles plenes de diversitat!
 by IMDB-henryshear             19/02/ 2020

 El meu primer programa de televisió d'Apple + amb una qualitat real al meu entendre. Cada episodi té un format molt curt de 30 minuts, però s'explica molta història d'una manera tan succinta. M'ha encantat veure diferents cultures i diferents formats d'història al llarg de tots els episodis. Un episodi és en gran manera en silenci, un altre es fa viure amb l'ús de cintes. L'espectacle és molt llest i tan fresc.

Hollywood té una tendència a mostrar les lluites dels immigrants més que l'esperança, l'optimisme o la confiança. Aquest espectacle només mostra històries de triomf, però també està ple de lluita. També em va sorprendre feliç conèixer els costums d'altres cultures durant tot l'espectacle. L'espectacle és molt millor del que pensava i estic contenta que Hollywood estigui canviant prou per permetre que es produeixi aquest contingut.

Us suggereixo molt veure el programa, és fascinant presenciar la resolució i la determinació de la mostra a través de vuit episodis de televisió exclusivament diferents.

 


 VIDEO - LITTLE AMERICA, season 1 - 2020 - 9 /10 - https://www.imdb.com/title/tt8000674/