diumenge, 26 d’abril del 2020

croce e delizia

Alessandro Gassmann no m'ha agradat mai gaire com a actor pels seus tics amanerats i tampoc físicament (té la boca plena de dents), tampoc m'agradava gaire el seu pare Vittorio Gassmann, ja que, jo era de la rama Mastroianni i el fill Leo Gassmann com a cantant no té res d'especial. Vaig sentir vergonya per ell, per haver de fer un treball en pel•lícules com aquesta per subsistir. El film mirat amb lupa és totalment discriminador de dones i gais, les dones que surten a la pel•lícula són quasi parasitaries i els gais inclassificables per la seva estupidesa.

 

Un gran badall

 per IMDB-ozdavid          28/02/2020

 Molt avorrit. Els personatges simplement es criden i criden mútuament, sobretot sense cap motiu. Suposa que era una comèdia, però ni tan sols vaig somriure ni una vegada, i encara menys, riure.
No es podia importar menys dels personatges. Ho vaig veure amb la meva dona i em vaig quedar amb aquesta brossa, fins al final. Si ho hagués mirat sol, hauria sortit al cap dels primers 15 minuts. Alguns altres del públic ho van fer! El veredicte de la meva dona és "força normal". Simplement increïble.


 


 VIDEO - CROCE E DELIZIA - 2019 - 4/10 - https://www.imdb.com/title/tt9185542/